در روند درمان سکته مغزی داشتن اطلاعات در مورد سکته مغزی و نحوه درمان آن بسیار تاثیر گذار است و از این رو دریافت مشاوره سکته مغزی به درمان بهتر و سریعتر سکته مغزی کمک می کند. روش های درمانی سکته مغزی متفاوت می باشد و اگر بیماران سکته مغزی روش درمانی نامناسب را انتخاب کنند، باعث می شود که زمان طلایی درمان سکته مغزی را از دست بدهند و به نتیجه ای نرسند.

علائم و عوارض سکته مغزی در هر فردی می تواند متفاوت باشد و از این رو هر بیمار سکته مغزی نیازمند روش های درمانی به خصوصی می باشد. متاسفانه بعد از سکته مغزی، بسیاری از افراد نمی دانند که باید چه اقدامات درمانی را انجام دهند و برا درمان سکته مغزی به کجا مراجعه کنند. زمان در درمان سکته مغزی بسیار مهم می باشد و از این رو روش آزمون و خطا  و از دست دادن زمان در سکته مغزی، باعث می شود که بیماران سکته مغزی لطمه ببینند و روند بهبودی را به درستی طی نکنند.

بیماران سکته مغزی و همراهان آنها باید بدانند که برای دریافت نتیجه ی بهتر و درمان مشکلات و ناتوانی های سکته مغزی به کدام یک از متخصصان و یا پزشکان مراجعه کنند، از این رو دریافت مشاوره سکته مغزی به آنها کمک می کند که از پروسه ی درمان مختص خود آگاهی پیدا کنند و بدانند که قرار است در هر مرحله از درمان سکته مغزی چه اقدامات درمانی را انجام دهند. همچنین مشاور سکته مغزی نقشه ی راه را به بیمار سکته مغزی نشان می دهد و زمان تقریبی بهبودی بیمار سکته مغزی را تخمین می زند.

در بسیاری از موارد اطرافیان و همراهان بیمار سکته مغزی نمی دانند که چگونه با بیمار سکته مغزی رفتار کنند و می بایست چه نکاتی را رعایت کنند تا باعث لطمه به بیمار سکته مغزی نشود و یا باعث آسیب روحی و روانی به بیمار سکته مغزی نشود. مشاور سکته مغزی همه ی این موارد را به اطرفیان آموزش می دهد و نکاتی را که لازم است اطرافیان و همراهان انجام دهند و یا رعایت کنند به آنها گوشزد می کند.

درمان آنلاین سکته مغزی

تاثیر مشاوره در روند درمان سکته مغزی

در هر پروسه ی درمانی ای، دانستن نقشه ی راه و روند درمان و اینکه در هر مرحله افراد به کدام متخصص مراجعه کنند، بسیار با اهمیت می باشد و باعث نتیجه ی بهتر می شود. بسیاری از بیماران سکته مغزی و اطرافیانشان بعد از سکته مغزی دچار شوک و سردرگمی می شوند و بسیاری از این افراد شناختی از سکته مغزی و راهکارهای درمانی آن ندارند و نمی دانند که می بایست چه کارهایی را انجام دهند. همین سردرگمی و نداشتن آگهی در مورد سکته مغزی و روش های درمان آن باعث می شود که افراد مسیر اشتباه را اتخاذ کنند و نتیجه ی مطلوب را به دست نیاورند و یا پروسه ی درمان آنها به طول بیانجامد.

سوال بسیاری از افراد بعد از سکته مغزی این می باشد که بعد از چه مدت بهبودی را به دست می آورند و مدت زمان درمان سکته مغزی در آنها چقدر می باشد. برای پاسخ به این سوال باید فاکتور های مختلفی را در بیماران سکته مغزی ارزیابی کنیم تا پاسخ درستی را به بیماران سکته مغزی ارائه کنیم.

برای تخمین زمان تقریبی بهبودی بعد ازسکته مغزی می بایست، موارد زیر را ارزیابی کنیم:

  • شدت سکته مغزی در بیمار سکته مغزی
  • بررسی اینکه کدام ناحیه ازمغز دچار آسیب شده است
  • علائم و عوارض سکته مغزی در بیماران سکته مغزی را ارزیابی کنیم
  • فاکتور های سلامتی بیمار سکته مغزی مانند بیماری های زمینه ای، سلامت جسمانی و فیزیکی را ارزیابی کنیم
  • روحیه و انگیزه بیمار سکته مغزی برای بهبودی، در روند درمان بسیار تاثیر گذار است
  • حمایت های اطرافیان و پیگیری روند درمان، بسیار حائز اهمیت می باشد

دریافت مشاوره سکته مغزی

دریافت مشاوره از افراد متخصص در زمینه ی سکته مغزی به بیماران و همراهان سکته مغزی کمک می کند تا روند درمان را به درستی طی کنند و سریعتر به نتیجه ی مطلوب دست یابد. بدین منظور برای دریافت مشاوره ی تخصصی در زمینه ی سکته مغزی می توانید با متخصصان ما در کلینیک توانبخشی سکته مغزی نشاط در ارتباط باشید تا توصیه های مهم در روند درمان سکته مغزی را به دست آورید. همچنین در مجموعه توانبخشی سکته مغزی نشاط، درمان آنلاین سکته مغزی ارائه می شود و در روند درمان سکته مغزی بسیار کمک کننده می باشد، برای دریافت این خدمات می توانید با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مشاوره در واتس آپ