بعد از سکته مغزی عوارض و ناتوانی های مختلفی در بیماران سکته مغزی ایجاد می شود و مشکلات بعد از سکته مغزی به خودی خود درمان نمی شود و نیازمند دریافت خدمات درمانی تخصصی می باشد از این رو همه ی افراد به دنبال بهترین مرکز درمان سکته مغزی در تهران می باشند تا علائم و عوارض بعد از سکته مغزی را درمان کنند و بهبودی پس از سکته مغزی حاصل شود.

سکته مغزی با سایر بیماری ها تفاوت هایی دارد به همین دلیل روش های درمان سکته مغزی نیز متفاوت می باشد و نیازمند کادر درمانی متخصص و با تجریه در این زمینه دارد. اقدامات درمانی به موقع و زودهنگام بعد از سکته مغزی بسیار مهم می باشد و باعث می شود که ناتوانی ها و مشکلات بعد از سکته مغزی راحت تر درمان شود و با گذشت زمان از سکته مغزی و عدم دریافت درمان بر مشکلات بعد از سکته مغزی افزوده می شود، زمان طلایی درمان سکته مغزی 3 الی 6 ماه بعد از سکته مغزی می باشد و در این بازه ی زمانی عوارض بعد از سکته مغزی سریعتر بهبود می یابند و سرعت پیشرفت درمان بالا می باشد، از این رو در 6 ماهه ی اول باید اقدامات درمانی فشرده انجام شود.

درمان سکته مغزی یک کار تیمی است و نیازمند متخصصان مختلف می باشد و همچنین همراهان و اعضای خانواده نیز باید در روند درمان پیگیری ها و همکاری های لازم را داشته باشند. متخصصانی که در روند درمان سکته مغزی مشارکت دارند شامل: پزشکان و متخصصان مغز و اعصاب، پرستاران، فیزیوتراپ، کاردرمان، گفتاردرمان، متخصص تغذیه، بهیاران و… می باشد. درمان سکته مغزی مربوط به یک متخصص نیست و در روند درمان انواع متخصصان مختلف دخالت دارند. از این رو مراجعه به بهترین مرکز درمان سکته مغزی در تهران بسیار مهم می باشد و نتیجه ی بهتری در روند درمان به دست می آید.

مجموعه توانبخشی سکته مغزی نشاط به صورت تخصصی به بیماران سکته مغزی خدمات درمانی و توانبخشی ارائه می دهد و یکی از بهترین مرکز های درمان سکته مغزی در سطح تهران می باشد. در مرکز توانبخشی سکته مغزی نشاط متخصصان باتجربه و متبحر در زمینه سکته مغزی فعالیت می کنند و چندین سال است که به بیماران سکته مغزی در سطح تهران خدمات درمان در منزل ارائه می دهند و بسیاری از بیماران سکته مغزی با کمک متخصصان فعال در مجموعه توانبخشی نشاط توانسته اند توانایی های حرکتی خود را بعد از سکته مغزی به دست آورند و بسیاری از بیماران سکته مغزی مهارت راه رفتن را در این مجموعه آموزش دیده اند و به زندگی عادی بازگشته اند.

مرکز درمان سکته مغزی خوب در تهران

 

ویژگی های بهترین مرکز درمان سکته مغزی چیست؟

یک مرکز درمان سکته مغزی خوب دارای ویژگی هایی می باشد که با دانستن این ویژگی ها، بیماران و همراهان وی می توانند بهترین مرکز درمان سکته مغزی در تهران را تشخیص دهند. در زیر تعدادی از ویژگی های یک مرکز خوب و تخصصی برای درمان سکته مغزی را برایتان آورده ایم.

  • فقط به صورت تخصصی به درمان سکته مغزی بپردازد
  • دارای کادر درمانی تخصصی و مجرب در زمینه ی سکته مغزی باشد
  • سابقه فعالیت چندین ساله در درمان سکته مغزی داشته باشد
  • بیمارانی باشد که توسط این مرکز درمانی بهبود یافته اند
  • مرکز جامع باشد و تمام خدمات درمانی سکته مغزی از قبیل درمان های پزشکی، توانبخشی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و .. را را ارائه دهد
  • کادر درمانی که در این مراکز فعالیت می کنند می بایست تخصص های لازم را داشته باشند و  دارای کارت نظام پزشکی باشند

موارد بالا تعدادی از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز درمان سکته مغزی می باشد که همه ی موارد بالا را مرکز توانبخشی سکته مغزی نشاط دارا می باشد و به صورت تخصصی در زمینه سکته مغزی به بیماران در سطح تهران خدمات درمانی و توانبخشی سکته مغزی ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مشاوره در واتس آپ