سکته مغزی باعت ناتوانی در حرکت و در راه رفتن می شود و درموارد شدیدتر موجب می شود بیمار سکته مغزی حتی توانایی نشستن به صورت مستقل و کنترل گردن را نداشته باشد و علائم و عوارض سکته مغزی در بعضی مواقع شدید می باشد و از این رو هوم ویزیت (Home Visit)بسیار کمک کننده می باشد وبیماران سکته مغزی به کمک درمان درمنزل پروسه ی درمان خود را طی میکنند.

همه ی افراد بعد از سکته مغزی به فکر درمان ناتوانی ها و بی حرکتی ها هستند و فلج شدن اندام ها پس از سکته مغزی برای بیماران سکته مغزی بسیار آزار دهنده می باشد و افراد هر چه زودتر می خواهند که این ناتوانی ها را برطرف کنند و به زندگی عادی خود برگردند و از این رو هوم ویزیت (Home Visit) سکته مغزی یک روش مناسب برای دریافت خدمات درمانی و توانبخشی در منزل می باشد که به بیماران کمک می کند زمان طلایی درمان سکته مغزی را از دست ندهند.

مزایای هوم ویزیت (Home Visit) سکته مغزی

درمان در منزل سکته مغزی یکی از روش های درمانی سکته مغزی بسیار مناسب می باشد و در جلسات خصوصی هوم ویزیت نتایج قابل قبولی حاصل می شود و مدت زمان درمان سکته مغزی کاهش پیدا می کند و افراد هر چه سریعتر درمان خود را کامل می کنند. در زیر تعدادی از مزیت های هوم ویزیت (Home Visit) سکته مغزی را برایتان بیان می کنیم:

  • بیماران سکته مغزی در همان روزهای اولیه توانبخشی سکته مغزی دریافت می کنند و فرصت درمان آنها تلف نمی شود و زمان طلایی درمان سکته مغزی از بین نمی رود.
  • در روزهای اول سکته مغزی راه رفتن و حرکت مشکل می باشد و مقدور نمی باشد که بیمار سکته مغزی را به کلینیک ببرند از همین رو درمان در منزل سکته مغزی گزینه مناسبی می باشد.
  • جلسات درمانی سکته مغزی در منزل به صورت کاملا خصوصی و تخصصی می باشد و درمانگر، بیمار سکته مغزی را به طور کامل هر جلسه مورد ارزیابی قرار می دهد و درمان های لازم را در هر جلسه انجام می دهد تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود.
  • تایم جلسات درمانی در منزل بیشتر از کلینیک می باشد و درمان های توانبخشی بیشتری ارائه می شود.
  • رفت وآمد باعث خستگی بیماران سکته مغزی می شود و نمی توانند در جلسات درمانی کلینیک حداکثر عملکرد را داشته باشند و سریع خسته می شوند ولی در منزل اینگونه نمی باشد و انرژی بیماران بیشتر می باشد و بهتر تمرین می کنند.
  • به دلیل ترافیک زیاد در شهر تهران، رفت و آمد به کلینیک باعث تلف شدن زمان زیادی می شود و به مرور بیمار و خانواده را دچار خستگی می کند.
  • در جلسات درمانی در منزل به صورت تخصصی مشاوره های درمانی به بیمار سکته مغزی و اطرافیان داده می شود.
  • بسیاری از تمرینات سکته مغزی درهوم ویزیت (Home Visit) سکته مغزی،  به بیمار و اطرافیان آموزش داده می شود تا خودشان هم انجام دهند و سریع تر درمان سکته مغزی حاصل شود.
  • تمام مدالیته های درمانی سکته مغزی که در کلینیک انجام می شود در منزل هم ارائه می شود و هر دستگاهی که بیمار سکته مغزی نیاز دارد متخصص توانبخشی در جلسات درمانی در منزل برای وی استفاده می کند.

هوم ویزیت سکته مغزی

هوم ویزیت (Home Visit) فیزیوتراپی سکته مغزی

در جلسات فیزیوتراپی درمنزل تمام مدالیته های درمانی و الکتریکی انجام می شود و مدالیته های درمانی جهت افزایش تون عضلانی، افزایش قدرت عضلانی، درمان فلجی بعد از سکته مغزی، افزایش قدرت عضلات تنه و کمک به نشستن بیمار ، کمک به ایستادن بیمار سکته مغزی و تمرینات راه رفتن بیمار سکته مغزی انجام می شود و فیزیوتراپی سکته مغزی، کمک می کند تا بیمار سکته مغزی هر چه سریعتر تمام مراحل فوق را طی کند و در کمترین زمان بهترین نتایج درمانی حاصل شود. فیزیوتراپی سکته مغزی در روند درمان سکته مغزی یک امر ضروری می باشد و کمک بسیار زیادی برای درمان ناتوانی های سکته مغزی می کند.

هوم ویزیت (Home Visit) کاردرمانی سکته مغزی

کاردرمانی در منزل یکی از مهمترین روش های درمانی مورد نیاز سکته مغزی می باشد و کاردرمانی سکته مغزی به نوعی پروسه ی درمانی سکته مغزی را تکمیل می کند و باعث می شود حداکثر کارایی اندام های بدن بازگردد و فرد از اندام های خود استفاده عملکردی بکند و در فعالیت های روزمره شرکت داشته باشد و به صورت مستقل کارهای شخصی خود را انجام دهد. کاردرمانی در منزل باعث می شود تسلط بیمار در راه رفتن افزایش پیدا کند و در حین راه رفتن تعادل کافی را داشته باشد، کاردرمانی باعث می شود عملکرد حرکت دست بعد از سکته مغزی بهبود یابد و بیمار سکته مغزی بتواند از دست خود در فعالیت های روزمره استفاده کند و حرکت انگشتان دست در سکته مغزی سریعتر برگردد و بیمار بتواند حرکات ظریف دست را انجام دهد.

هوم ویزیت کاردرمانی

هوم ویزیت (Home Visit) گفتاردرمانی سکته مغزی

گفتاردرمانی در منزل به صورت تخصصی مشکلات بلع و گفتار بعد از سکته مغزی را درمان می کند و انواع تمرینات توانبخشی سکته مغزی مورد نیاز عضلات دهانی و گلو را انجام می دهد. گفتاردرمانی سکته مغزی کمک می کند گفتار و صحبت کردن بیمار سکته مغزی برگردد و فرد بتواند خواسته های خود را بیان کنند، گفتاردرمانی مشکلات بلع و غذا خوردن را درمان می کند و تمرینات گفتاردرمانی کمک می کند هماهنگی حرکتی عضلات دهانی،زبان و گلو به درستی انجام شود ومشکلات گفتاری و غذا خوردن درمان شود.

مجموعه توانبخشی سکته مغزی نشاط ارائه دهنده هوم ویزیت (Home Visit) سکته مغزی  در سطح تهران می باشد و بیمارن سکته مغزی که هر کدام از خدمات درمانی در منزل سکته مغزی را نیاز دارند می توانند با مجموعه توانبخشی سکته مغزی نشاط در ارتباط باشند.

4 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مشاوره در واتس آپ